poniedziałek, 10 września 2012

Muzyka inspiracją do działania #1





Cześć!

Zapewne nie odkryję Ameryki mówiąc, że muzyka może mieć pozytywny wpływ na wiele rzeczy w naszym życiu. Przy muzyce jakoś zawsze pracuje się lepiej. Każdy ma na pewno swoje ulubione kawałki których słucha przy swoim hobby, pracy, czy np. podczas pisania notki na bloga :-) to one sprawiają, że zadanie staje się jeszcze bardziej przyjemne. Dziś przedstawię Wam to co mnie osobiście napędza kiedy chcę coś osiągnąć. Muzykę dzięki której mam wrażenie, że niemożliwe staje się możliwe, muzykę która inspiruje mnie do działania - począwszy od rzeczy małych jak przykładowo zadanie domowe, przechodząc do wdrażania nowych planów w swoim życiu. W moim przypadku są to najczęściej soundtracki instrumental'e, po przesłuchaniu poniższych na pewno załapiecie o co mi chodziło w poprzednim zdaniu tej notki ;-)

(przejdź dalej)






1. Moneyball soundtrack - Trailer song




2. Moneyball soundtrack - It's a process




3 Hand Covers Bruise - The Social Network - Soundtrack OST




W tytule zaznaczyłem, że jest to cześć pierwsza. Zamierzam zrobić z tego cykl, następne próbki pojawią się niebawem.

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że się podoba :). Na blogu jest jeszcze kilka podobnych tematów, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń