środa, 17 kwietnia 2013

Smashing Pumpkins w Katowicach - OFF Festival


Wygląda na to, że będzie to mój pierwszy raz na festiwalu muzycznym. Nigdy nie jeździłem bo za daleko, bo pieniądze, bo nikt ciekawy nie grał. Ale mało co z krzesła nie spadłem na wieść, że na początku sierpnia w ramach OFF Festival w Katowicach jako jeden z headlinerów zagra zespół Smashing Pumpkins. Na razie nie wiadomo w którym dniu dokładnie zagrają (2-4.08) - szczegółowy program ma pojawić się na oficjalnej stronie w czerwcu ale jedno jest pewne - ja muszę tam być :-).

Przyznam szczerze, że z listy artystów którzy wystąpią w Katowicach poza Dyniami znam tylko Moleste. Cała reszta dla mnie to znak zapytania, ale to bardzo fajnie. Może akurat trafi się coś ciekawego co poszerzy muzyczne horyzonty. Z tego co patrzę po opisach to mamy tutaj prawdziwą mieszankę gatunków, więc każdy pewnie znajdzie coś dla siebie. Mało tego, lista zespołów będzie jeszcze aktualizowana, może trafi któryś z tego bloga ;-)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz