piątek, 31 sierpnia 2012

Plany czytelnicze na najbliższy czas

Ja czytam, mam nadzieje, że Ty też.

Aktualnie kończę Wiedźmińska sagę o której rozpiszę się pewnie w przyszłości, bo naprawdę jest o czym.
Mimo iż jestem w trakcie książki już myślę nad tym co następnie będę czytać. Moim osobistym planem jest stopniowe odejście od literatury fantasy. Plan niweluje mi jednak saga "Pieśni lodu i ognia" (wtajemniczeni na pewno wiedzą o co chodzi) na którą nabrałem ogromnej ochoty po 2 sezonach "Gry o Tron". Jak można się domyślić w/w seria na 2 książkach po 300 stron się nie kończy.
Mam zamiar zabrać się również do Millenium. Już od jakiegoś czasu szukam dobrego kryminału, w którym można się zatracić i myślę, że będzie to dobry wybór ze względu na popularność i dobre opinie wielu czytających.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz