środa, 29 sierpnia 2012

Warte polecenia: serwis gogoyoko




Cześć!
Chciałbym Ci dziś zaprezentować ciekawy serwis na który natknąłem się całkiem niedawno i całkiem przypadkowo. Serwis oferuje możliwość odsłuchania albumów przeróżnych artystów, tych z dłuższym stażem oraz tych którzy co dopiero debiutują na rynku muzycznym. Jest to coś w stylu myspace'a jednak sęk w tym, że  nie znajdziemy tu muzyków czy zespoły które są powszechnie znane. Nie usłyszymy takiej muzyki w radiu w godzinach popołudniowych. Każdy może znaleźć coś dla siebie - dzięki ładnemu podziałowi na gatunki, a przejrzysty player z funkcją dodawania piosenek do ulubionych tylko uprzyjemnia surfowanie po tym serwisie. Warto rzucić chociażby na to okiem, może wśród tych debiutujących jest ktoś kto wkrótce podbije rynek muzyczny? Ja po przesłuchaniu kilku albumów z gatunków które mnie interesują jestem przekonany, że tak :-)

Adres strony: www.gogoyoko.com

Po rejestracji można słuchać do woli, a kto chce może także kupić pojedynczą piosenkę lub cały album
Czego osobiście zwolennikiem nie jestem tzn kupujesz i ściągasz na komputer (mimo iż wszystko cacy, legalnie itp.) Dlaczego? Na pewno wkrótce się dowiesz :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz